lørdag den 30. december 2017

Bordkort til årets sidste aften

I går eftermiddags fik jeg en lille, hyggelig bestillingsopgave: Bordkort til min søns nytårsbord. En af den slags bestillinger, som gør mig rigtig glad.

Jeg lavede også bordkort til ham sidste år - dengang med champagneglas på, så i år skulle det være noget andet, syntes jeg. Valget faldt på stjerner denne gang.



Bordkortene er lige afhentet og jeg er blevet lovet et foto af nytårsbordet.

1000 tak fordi du kikkede herind - i morgen blogger jeg årets sidste indlæg med min personlige Top 12 over årets blogindlæg.

Knus Jytte

4 kommentarer:

  1. Super smukke - kan godt lide at de er så simple.

    SvarSlet
  2. Dine bordkort er super smukke og elegante. RIGTIG nytår med sort/sølv.
    Godt nytår til dig fra mig.

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.