fredag den 1. december 2017

Pernilles fødselsdagskort

SÅ blev det december ... og jeg g l æ d e r mig til at give den max gas med julehygge. Egentlig burde mit 1. december indlæg vel være et juleindslag, men jeg har lige et smukt shabby chic kort at vise i dag.

Pernille og jeg holder fast i vores tradition med fødselsdagskort til hinanden. Jeg har lavet dette kort til hende i år. Det var simpelthen en fornøjelse, at boltre sig i smukke materialer - og især at få et lækkert resultat ud af det.

Jeg har bygget på i mange lag og med masser af små detaljer. En fryd for øjet og dejligt at få brugt nogle af de lækre materialer, som jeg har i gemmerne.





1000 tak fordi du kikkede ind .. og jeg lover, der snart kommer mere jul herinde <3

Mange julekram,

Jytte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.