torsdag den 3. maj 2018

Spellbinders kort

Da jeg lige havde købt min første Big Shot var de smukke dies fra Spellbinders noget af det første, jeg virkelig faldt for. Dels var der mange gode standard dies, som kunne bruges til næsten alt, men jeg tror jeg faldt allemest for de smukke, detaljerede die-sæt, som på det tidspunkt var meget populære.

Egentlig er jeg aldrig blevet træt af dem, men har bare ikke brugt dem så meget de sidste par år. Så det gør jeg noget ved nu - og der er da også i ugens løb blevet et par stykker mere til samlingen - og det er helt sikkert, at der kommer flere endnu.

Jeg har lavet et kort med 2 sæt Spellbinders og et stempel fra Three Scoops.dk. Indeni er der, som det kan anes, lavet et skrivefelt som matcher basen. Det krævede lidt arbejde med en saks, men er absolut med til at give et lækket finish til kortet. Det er vigtigt for mig, at det hele er lavet med omhu og at detaljerne er lækre.


Uhhhh... jeg er faktisk ret stolt af min fine sløjfe, som jeg har snoet på pege- og langefinger.



Jeg tilmelder kortet følgende udfordringer:
Papirplaneten - Alt er Lov
Crafting From The Heart - Anything Goes

1000 tak fordi du kikkede herind.

Knus Jytte

2 kommentarer:

  1. Hvor er det et flot kort. Mange knus Charlotte

    SvarSlet
  2. Nydelig flott kort og vakre detaljer! Den sløyfen var kjempestilig :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Beklager den sene kommentaren! Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

    SvarSlet

1000 tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.
Det betyder meget for mig.